Skip to main content

PropDuck Abonnement

Tilkøb Propduck App til din administration

Det er nu muligt at købe et abonnement

Er du allerede administrationskunde hos os, så er PropDuck allerede en integreret del af den service, vi levere i Jeres ejendom. Men administrerer du dine ejendomme selv, eller er du kunde hos et administrationsselskab, som ikke har en appløsning, så er det muligt at tegne et abonnement på PropDuck og på dén måde optimere ejendomsadministrationen.

Spar tid på administration

Vi har fået frigivet mere end 30% af arbejdstiden brugt på administration ved brug af PropDuck. Derudover er håndværkerbesøg hos beboerne blevet færre. Beboerne kan nemlig selv langt hen ad vejen afhjælpe problemet eller skaden ved brug af app’ens skræddersyede vejledningsvideoer. 

Anvendelse af teknologi inden for ejendomsadministration fører til øget effektivitet, tidsbesparelser og bedre kommunikation. 


Optimerer og forbedrer ejendommens drift

Overvej fordelene ved at bruge moderne teknologi ved ejendomsadministration, som både administrationen og beboerne får gavn af. 

Lad os hjælpe Jer med at optimere kommunikationen og  dokumentationen, samt at kvalitetssikre processerne på Jeres ejendom.

Køb et abonnement og få de mange fordele, der er ved brugen af PropDuck.

Fordele ved PropDuck

Vi viser Jer meget gerne, hvordan app’en anvendes i ejendommen. Her er nogle af de fordele, som vi har erfaret ved anvendelse af PropDuck i ejendomsadministration.

  • Centraliseret administration

    Du får nemt adgang til administrationen af ejendommen fra ét sted. Du behøver ikke længere at lede efter papirer, mapper eller sende e-mails frem og tilbage. Alt er samlet og organiseret i app’en med nem tilgang på din smartphone eller tablet.

  • Alt er tilknyttet boligen

    Dokumenter, billeder, aftaler og informationer tilknyttes den enkelte bolig. Oplysninger og data går ikke tabt ved en fraflytning.  Det gør det nemt at administrere og tilgå for aktører og beboere. Du behøver ikke længere at lede efter filer eller papirer og bruge tid på at samle data, da alt er let tilgængeligt i app’en på din smartphone eller tablet.

  • Bedre og hurtig Kommunikation

    App’en giver mulighed for hurtig og præcis kommunikation med både beboere og aktører på ejendommen. Dette fører blandt andet til en mere effektiv opgaveløsning hos håndværkerne. Gennem bedre dialog med partnere i ejendomme kan du også tilbyde bedre service og opnå højere tilfredshed.

  • Videovejledninger

    I app’en kan der lægges videovejledninger til beboerne. Det kan være alt fra informationen omkring det fælles vaskeri til hvordan udluftning af radiatoren sker, og fugt undgås. Alt sammen er med til at lette hverdagen hos beboeren og arbejdstiden i administrationen. 

  • Høj Tilfredshed

    Beboerne kan skrive til administrationen og nemt uploade billeddokumentation –  herefter kan der tilknyttes de rigtige håndværkere, som kan løse problemet. Gennem bedre dialog med aktørerne i ejendommen kan løsningen optimeres, der spares tid og penge, samtidig med, at der tilbydes en bedre service.  

  • Digital Opslagstavle

    App’en kan bruge som en digital opslagstavle enten for en enkelt opgang eller hele ejendommen.

    Derved sikres, at alle får og læser den information og varslinger, som er sendt ud. Og I kan se, at beboerne har modtaget og læst informationen, når det passer dem.

  • Indflytning, Udflytning & Husorden

    Alle informationer, og gode råd omkring indflytningen, vedligeholdelsen og udflytningen gør, at beboerne føler sig trygge. En husorden og andet relevant information,  kan alt sammen findes i app’en.

  • FAQ

    Der er mange spørgsmål, som kan besvares ved hjælp af en FAQ. Og vi har samlet mange spørgsmål og svar for at lave en fyldestgørende FAQ i app’en. Formålet med den, er at  mange beboere selv kan finde svaret, og det sparer meget tid på telefonerne og mailen.

  • Oftest kan håndværkeren spares

    Der kan uploades billeddokumentation, så administrationen kan se, hvad der skal til for hurtigt og effektivt at løse problemet. Der kan tilknyttes den rigtige aktør i samtalen, som herefter kan komme med løsningen og selv aftale tidspunkt for besøg hos beboeren. Herved spares meget tid på koordinering af håndværkerbesøg hos beboerne.

  • Kvalitetssikring

    I har mulighed for at kvalitetssikre og få dokumenteret de forskellige opgaver, der er udført i boligerne. Håndværkeren uploader billeder af de udførte opgaver, som derefter blandt andet kan danne faktureringsgrundlaget for opgaven.

  • Overblik over opgaverne

    Når opgaven er godkendt, kan Håndværkerne selv koordinerer opgaverne og aftalerne på de enkelte lejemål. 

    Dette giver et overblik over alle de opgaver, der er på de enkelte lejemål, både for håndværkere og administrationen. Dette optimerer tidsforbruget samt kørsel til de forskellige opgaver.

  • Ingen Porto og besked til alle

    Du kan selv vælge hvem af beboerne, der skal varsles eller have informationen. Du behøver ikke længere at sende mails, køre forbi med sedler til opslagstavlen og sparer derved både tiden og portoen.

    Det kan være en opgang, en lejer eller hele ejendommen. Det er let at håndtere og du kan se, at beboerne har fået og læst informationen, når det passer dem.

  • Historikken på lejemålet

    Historikken omkring lejemålet bliver i app’en – så du altid nemt og hurtigt kan tjekke op på, hvad der er foretaget på ejendommen eller lejligheden. Data på beboerne kan nemt skiftes, men historikken for tiltag bliver. PropDuck overholder GDPR.

Tegn et abonnement 

Vi hjælper dig sikkert igang med brugen af PropDuck, vores back-office er klar til at hjælpe dig, hvis behovet skulle opstå. 

Tegn et abonnement og mærk hvor hurtigt du optimerer driften af ejendommen.

Nedenfor kan du se abonnementet, som kan skræddersyes efter dine behov.

Kontakt os for et uforpligtende møde og en snak om, hvad vi kan hjælpe dig og dine lejere med. 

Abonnement pr. enhed

    • Målrettede vejledningsvideoer til beboerne

    • Kalenderfunktion for overblik og håndværkeradgang til lejligheder

    • Information om vedligeholdelseskonto som illustreres ved video og oversigt

    • Varslingsbreve og -notifikationer

    • Upload af lejekontrakter mv.

    • Husorden

    • Beboermappe

    • Ubegrænset antal håndværkere tilknyttet

    • Ingen oprettelsesgebyr

    • 12 mdr. bindingsperiode

    • Hotline med rådgivning om juridiske og byggetekniske forhold af den ejendom, der betjenes af PropDuck

    • Mulighed for onboarding, hvor PropDuck opretter ejendom, beboere, online lejekontrakt, vejledningsvideoer

Abonnement +1oo enheder

    • Målrettede vejledningsvideoer til beboerne

    • Kalenderfunktion for overblik og håndværkeradgang til lejligheder

    • Information om vedligeholdelseskonto som illustreres ved video og oversigt

    • Varslingsbreve og -notifikationer

    • Upload af lejekontrakter mv.

    • Husorden

    • Beboermappe

    • Ubegrænset antal håndværkere tilknyttet

    • Advokatbistand i forbindelse med varslinger

    • Bestyrelsesmodul

    • Aftalesedler og godkendelsesmodul

    • Ingen oprettelsesgebyr

    • 12 mdr. bindingsperiode

    • Hotline med rådgivning om juridiske og byggetekniske forhold af den ejendom, der betjenes af PropDuck

    • Mulighed for onboarding, hvor PropDuck opretter ejendom, beboere, online lejekontrakt, vejledningsvideoer