For beboerne giver en god og forstående dialog med ejendomsadministrationen en følelse af tryghed.
Det giver en stor beboertilfredshed at kombinere personlig administration med en digitaliseret ejendomsapp – fordi beboerne igennem vores app nemt og trygt kan kommunikere med de aktører, som er tilknyttet ejendommen.
De fleste er online og kan derved kontaktes, når de har behovet, derved bliver eksempelvis skader hurtigt tilset og udbedret.
Hurtig og sikker kommunikation
Ejendommens beboere og bestyrelse kan kommunikere med ejendomsadministratoren, få besvarede relevante spørgsmål, tilgå “how to” videoer, tjekke husordenen, modtage varslinger, finde svar på det mest almindelige i ejendommen hurtigt – nemt, hurtigt og sikkert via appen.
Udbedring af skader
Det er let for beboeren at kontakte os og sende fotodokumentation ind af skaden, så der hurtigt kan koordineres med en håndværker, hvis ikke beboeren selv ved hjælp af app’en kan løse problemet.
Hurtig og nem betjening
Ingen udlevering af e-mail adresser eller telefonnumre
Videovejledninger om vedligeholdelse af boligen
Varslinger med notifikationer
Med et foto kender beboeren håndværkeren
Overblik med kalender
Huslejekontrakten altid ved hånden
Nem indrapportering til administrationen
Al kommunikation er GDPR-sikret
Brugerne downloader appen, og den kan bruges på alle smartphones
Vil du høre mere?
Kontakt os for et uforpligtende møde om, hvordan PropDuck kan optimere Jeres ejendom.